Goldsmiths, University of London

Goldsmiths, University of London

  • شهر London
  • تعداد دانشجو نفر
  • TEF Bronze

درباره Goldsmiths, University of London

در دانشگاه Goldsmiths جامعه ای فراگیر و بین المللی با حضور دانشجویان از بیش از 140 کشورجهان ایجاد شده است. این دانشگاه با میراث آکادمیک مربوط به سال 1891، دارای میراثی غنی در رشته های هنری و در موضوعاتی همچون علوم انسانی، علوم اجتماعی، قانون و .. می‌باشد. دانشگاه دانشجویان را تشویق می‌کند تا تصورات پیشین و مرزهای موضوعی سنتی را به چالش بکشند و ایده های جدید کشف کنند و سعی دارد به دانشجویان بیاموزد تا دید متفاوتی نسبت به جهان داشته باشند و رویکردهای نو و خلاقانه ای در مورد موضوعات سنتی ارائه دهند.

نمایش بیشتر نمایش کمتر
مشخصات دانشگاه Goldsmiths, University of London
  • سطح تحصیلات

    تحصیلات تکمیلی 34% کارشناسی 66%
  • نحوه مطالعه

    نیمه وقت 13% تمام وقت 87%
  • دانشجویان از کجا آمده اند؟!

    اروپا 9%
    انگلیس 74% دیگر17%
  • محل اقامت

    در سالن های اقامت دانشگاه حدود 1500 اتاق وجود دارد. اکثر سالن های اقامت به فاصله یک پیاده روی کوتاه از دانشگاه قرار دارند. اقامتگاه ها به صورت خود پذیرایی می‌باشند و تهیه غذا به عهده دانشجویان است. اقامتگاه ها عمدتا دارای اتاق های یک نفره در آپارتمان های مشترک هستند. هزینه های اقامت شامل هزینه قبوض آب و برق و گاز، اینترنت و بیمه دارایی های اساسی می‌باشد. کارکنان خوابگاه ها به صورت شبانه روزی در دسترس هستند و امنیت اقامتگاه ها را تامین می‌کنند.

  • مشاغل دانشجویی

    این دانشگاه در قسمتی از London قرار گرفته است که مشاغل نیمه وقت بسیاری در دسترس دانشجویان می‌باشد. همچنین فرصت های شغلی نیمه وقت در دانشگاه شامل پست هایی همچون سفیر دانشجویی و مشاغل اتحادیه دانشجویان، به دانشجویان ارائه می‌شود.

  • کتابخانه

    کتابخانه این دانشگاه در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روزی در دسترس دانشجویان است. کتابخانه شامل طیف وسیعی از کتاب ها، مجلات و خدمات IT می‌باشد. رویداد های منظم در این کتابخانه شامل نمایشگاه ها و کافه های تحقیقاتی است که دانشجویان می‌توانند در مورد آخرین کار دانشگاهیان اطلاعاتی کسب کنند. همچنین این کتابخانه شامل مجموعه ها و بایگانی های ویژه ای است که کتابخانه هنری زنان، مجموعه نساجی و بایگانی Daphne Oram از جمله آن هاست. در این کتابخانه ها کامپیوترهایی نیز در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد و همچنین آن ها می‌توانند لپ تاپ های موجود در کتابخانه را قرض گرفته و استفاده کنند.

  • خدمات درمانی و پزشکی

    به دانشجویان توصیه می‌شود تا در مطب یک پزشک عمومی ثبت نام کرده و پرونده پزشکی تشکیل دهند. همچنین داروخانه های محلی نیز در دسترس دانشجویان می‌باشند که در مورد بیماری های جزئی می توانند مشاوره دهند. چندین دندانپزشک نیز در نزدیکی دانشگاه وجود دارد که دانشجویان می‌توانند در مطب آن ها ثبت نام کنند. دانشجویان بین المللی برای دسترسی به خدمات NHS باید هزینه سالانه پرداخت کنند. دانشجویان به یک مرکز مشاوره رایگان و محرمانه در پردیس دانشگاهی دسترسی دارند. مسئولان مراکز مشاوره با دقت به دانشجویان گوش می‌دهند و برنامه های عملی به آن ها ارائه می‌دهند. در این دانشگاه کارگاه های تکنیک های مقابله با اضطراب و تقویت ذهن برگزار می‌شوند. پشتیبانان از ساعت 6 بعد از ظهر تا 6 صبح در دسترس هستند.

  • کیفیت و پشتیبانی تحصیلی

    دانشجویان از پشتیبانی انفرادی توسط مربیان خصوصی برخوردار هستند. بسیاری از بخش های دانشگاه جلسات هفتگی، یادگیری با کمک هم دانشگاهی ها را برگزار می‌کنند. کارگاه ها و آموزش های مرکز مهارت های دانشگاهی، به پیشرفت مهارت مقاله نویسی و مدیریت آزمون دانشجویان کمک می‌کنند. همچنین مهارت نویسندگی دانشجویان، با شرکت در جلساتی با اعضا Royal Literary توسعه می‌یابد.

دیگر ویژگی‌های این دانشگاه
جوایز TEF
  • TEF چیست؟

    در صورت نیاز به ارائه خدمات درمانی به دانش آموزان، مدرسه پرستار مخصوص به خود را دارد و حتی کلیه مسئولین و کارمندان مدرسه آموزش کمکهای اولیه دیده اند. در نهایت اگر دانش آموزی به خدمات بیمارستانی احتیاج داشته باشد, دانش آموز را به بیمارستان منتقل میکنند

متعلق به چه موسساتیست؟ جایزه
نشان طلايي تي اي اف ارائه دهنده اموزش و پژوهش ها در بهترين و بالاترين كيفيت ممكن به همراه نتيايج درخشان دانشجو ها در اين دانشگاه ها ميباشد. TEF Gold
نشان نقره اي تي اي اف ارائه دهنده كيفت بالاي اموزشي، يادگيري و همچنين نتايج بسيارخوب دانشجويان در اين دانشگاه ها است. TEF Silver
نشان برنز تي اي اف ارائه دهنده ي كيفيت قابل قبول اموزش با استاندارد هاي دانشگاهي كشور انگلستان است. TEF Bronze
اين موسسات موفق به كسب استاندارد هاي اموزشي و تحقيقاتي دانشگاه ها در كشور انگلستان شده اند و در حال حاضر اطلاعات كافي در تعين رتبه تي اي اف اين دانشگاه ها در دسترس نيست. TEF Provisional
تجربیات پیوندی

"من قطعا احساس می‌کنم که بین المللی شده ام و درک بهتری از فرهنگ‌های مختلف دارم"

سینا از مدرسه کوئین

"من قطعا احساس می‌کنم که بین المللی شده ام و درک بهتری از فرهنگ‌های مختلف دارم"

سینا از مدرسه کوئین

"من قطعا احساس می‌کنم که بین المللی شده ام و درک بهتری از فرهنگ‌های مختلف دارم"

سینا از مدرسه کوئین

"من قطعا احساس می‌کنم که بین المللی شده ام و درک بهتری از فرهنگ‌های مختلف دارم"

سینا از مدرسه کوئین
Application Form